FANDOM

Artemis – Amazonka wiernie służąca Wonder Woman, gotowa oddać życie za swoją panią.

Osobowość Edytuj

Niewiele można powiedzieć o osobowości Artemis, jednak była ona odważną kobietą, która walczyła w słusznej dla jej gatunku sprawie do samego końca. Wiedziała, jak się może potoczyć los jej misji, lecz mimo wszystko zgodziła się wziąć udział w niebezpiecznej wojnie.

Moce i zdolności Edytuj

Moce Edytuj

  • Zwiększona siła – Artemis dzięki amazońskiemu DNA posiada znacznie zwiększoną siłę.
  • Zwiększona wytrzymałość – Artemis dzięki amazońskiemu DNA posiada znacznie zwiększoną wytrzymałość.
  • Lot – Artemis jak wszystkie Amazonki potrafi latać.

Zdolności Edytuj

Artemis fight with amazons and Wonder Woman (The Flashpoint Paradox) (2)

Zdolności waleczne Artemis

  • Ekspert w walce wręcz – Artemis jest niezwykle biegłym wojownikiem walki wręcz, wystarczająco dobrym, aby położyć kilku przeciwników w niewielkim odstępie czasu.
  • Ekspert w walce bronią – Artemis potrafi obsługiwać większość broni białej. Jego główną umiejętnością jest zdolność posługiwania się ostrymi mieczami.
  • Kondycja fizyczna – Artemis regularnie angażuje się w intensywne ćwiczenia, dzięki czemu posiada niezwykłą kondycję fizyczną.

Biografia Edytuj

Zaburzone kontinuum Edytuj

Amazons catch Steve Trevor (The Flashpoint Paradox) (8)

Egzekucja Pielgrzyma

Artemis wraz z innymi Amazonkami ścigały Pielgrzyma, który za wszelką cenę chciał zgubić pościg. Kiedy wydawało się, że dystans się zwiększył, zatrzymała go Wonder Woman, która na oczach sióstr dokonała na mężczyźnie egzekucji. Kiedy nastał moment wojny z Atlantydami, Artemis dumnie uczestniczyła w rozlewie krwi[1].

Występy Edytuj

Filmy animowane Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Żaden aktor nie podłożył głosu Artemis.

Przypisy Edytuj

Galeria Edytuj

Zobacz też Edytuj