FANDOM

Batman: Arkham Asylum – pierwsza część serii gier wideo „Batman: Arkham”, wyprodukowana przez Rocksteady Studios. Amerykańska premiera miała miejsce 15 września 2009, a polska – trzy dni później.

Gra odniosła niespodziewany sukces. Krytycy odnajdowali powody przytłaczająco pozytywnego odbioru wśród graczy i fanów w tym, że za scenariusz odpowiedni był Paul Dini, scenarzysta lubianego serialu animowanego „Batman: The Animated Series”, a głos Batmanowi i Jokerowi podkładali Kevin Conroy i Mark Hamill, także znani z tych ról we wspomnianym wcześniej serialu animowanym. Kolejnym powodem sukcesu był system walki FreeFlow™, skupiający się głównie na dwóch przyciskach, lecz skutkujący w niezwykle płynnej bitwie z przeciwnikami.

Opis fabularny Edytuj

Gra rozpoczyna się sceną, w której Batman przywozi do Azylu Arkham poraz kolejny powstrzymanego Jokera. Mimo tego, że cały personel założył kolejne zwycięstwo nad szaleńcem, Książę Zbrodni rozpoczyna kolejną część swojego przemyślanego planu. Za pomocą Harley Quinn ucieka strażnikom Arkham i jednoczy się ze swoimi zbirami, którzy w wyniku przypadkowego pożaru zostali przeniesieni do azylu z Więzienia Blackgate. Joker szybko przejmuje władzę nad wyspą Arkham, a Batman musi odkryć pozostałą część jego planu i go powstrzymać. Na jego drodze staną tacy znani złoczyńcy jak Trujący Bluszcz, Killer Croc czy Bane.

Obsada Edytuj

DLC Edytuj

Pakiety wyzwań Edytuj

Wymagania systemowe Edytuj

Podzespół Minimalne wymagania
System operacyjny Windows XP/Windows Vista
Procesor 3GHz Intel albo AMD albo dowolny dwurdzeniowy
Pamięć 1GB RAM (XP)/2GB RAM
Karta graficzna PCI Express SM3 NVidia 6600/ATI 1300
DirectX® 9
Miejsce na dysku twardym 8GB

Media Edytuj

Grafiki promocyjne Edytuj

Filmy Edytuj

Zobacz także Edytuj