FANDOM

Batman: Arkham Knight” – ostatnia część serii „Batman: Arkham”, wyprodukowana przez Rocksteady Studios. Amerykańska premiera miała miejsce 23 czerwca 2015 roku, podobnie jak polska.

Wersja na komputery jednak dość szybko zniknęła z platformy przez słabą jakość portu z konsolowej wersji, co poskutkowało wieloma błędami uniemożliwiającymi rozgrywkę. W związku z tym Rocksteady Studios spotkało się z falą krytyki, a gra przeszła wiele poprawek przed ostatecznym powrotem.

Opis fabularny Edytuj

Dziewięć miesięcy po śmierci Jokera, sytuacja w Gotham się uspokoiła – przestępczość spadła, a ludzie zaczęli żyć własnym życiem. Niestety, do miasta powrócił jeden z przeciwników Batmana, który poprzysiągł zemstę na Mrocznym Rycerzu jeszcze podczas incydentu na wyspie Arkham. Scarecrow uwolnił swoją halucynogenną substancję w restauracji, a potem ostrzegł ludność, że zatruje nią całe miasto. Spowodowało to masowe ucieczki z Gotham, w którym został tylko przestępczy półświatek oraz ci, którzy chcieli walczyć o swoje miasto.

Obsada Edytuj

DLC Edytuj

Fabularne Edytuj

Pakiety wyzwań Edytuj

Kosmetyczne Edytuj

Wymagania systemowe Edytuj

Podzespół Minimalne wymagania Zalecane wymagania
System operacyjny Windows 7 SP1/Windows 8.1 Windows 7 SP1/Windows 8.1
Procesor Intel Core i5-750, 2.67 GHz
AMD Phenom II X4 965, 3.4 GHz
Intel Core i7-3770, 3,4 GHz
AMD FX-8350, 4,0 GHz
Pamięć 6 GB 8+ GB
Karta graficzna NVIDIA GeForce GTX 660 NVIDIA GeForce GTX 980
Miejsce na dysku 45GB 55GB

Ciekawostki Edytuj

  • W pomieszczeniach wieży zegarowej Oracle można znaleźć logo drużyny „Ptaki Nocy”.
  • W grze można trafić na plakaty promujące polskie pierogi, co jest celowym zabiegiem grafika Tomasza Namielskiego.
  • W Gotham znajdują się również drzwi przysłonięte metalową zasłoną, która blokuje dostęp do pobliskiego budynku. Umieszczone na niej napisy sugerują, że jest to biuro Johna Constantine'a – mrocznego egzorcysty i enigmatycznego detektywa. Przyklejona w tym samym miejscu tabliczka „Do not open — condemned” również bezpośrednio odnosi się do tej postaci.
  • Na jednym z wieżowców w Gotham możemy zauważyć logo firmy LexCorp, a sam Lex Luthor nagrywa się na telefon Bruce'a Wayne'a.

Media Edytuj

Grafiki promocyjne Edytuj

Filmy Edytuj

Zobacz też Edytuj