FANDOM

Batman: Arkham Origins” – pierwszy część serii „Batman: Arkham”, wyprodukowana przez NetherRealm Studios. Amerykańska premiera miała miejsce 25 października 2013 roku, podobnie jak polska.

Batman: Arkham Origins jako jedyna gra z serii „Batman: Arkham” została wyprodukowana przez inne studio, nie związane z Rocksteady Studios. Wydana została jako trzecia gra, lecz chronologicznie jest pierwszą częścią opisującą początki mściciela. Niedługo po premierze została wydana mobilna wersja gry na urządzenia z systemem iOS oraz Android. Produkcja posiada swój spin-off, „Batman: Arkham Origins Blackgate”, ukazujący działania mściciela w więzieniu Blackgate.

Opis fabularny Edytuj

Od krótkiego czasu w Gotham działa tajemniczy samozwańczy mściciel, nazywany przez społeczeństwo Człowiekiem-Nietoperzem. Nie każdy jednak wierzy w jego istnienie, a jeszcze więcej ludzi nie uważa go za bohatera. Gdy w wigilię Bożego Narodzenia w więzieniu Blackgate dochodzi do buntu więźniów, na scenę wkracza Batman. Odkrywa on na miejscu, że przewodzący buntowi kryminalista o pseudonimie Czarna Maska, oferuje 50 milionów dolarów tej osobie, która zabije Mrocznego Rycerza, który przez krótki okres swojej działalności skutecznie utrudniał życie przestępczemu półświatkowi Gotham. Do wyścigu po nagrodę dołączyli znani na całym świecie złoczyńcy. Batman zaczyna odkrywać coraz więcej zagadkowych wydarzeń w Gotham, przez co spędza całą wigilię na poszukiwaniu odpowiedzi.

Obsada Edytuj

Role główne

Role drugoplanowe

DLC Edytuj

Fabularne Edytuj

ColdColdHearthOkładka.png
Serca twego chłód

Pakiety wyzwań Edytuj

InitiationOkładka.png
BlackMaskChallengePackOkładka.jpg
InitiationBlack Mask Challenge Pack

Kosmetyczne Edytuj

NewMillenniumSkinsPackOkładka.png
InfiniteEarthsSkinPackOkładka.png
New Millennium Skins PackInfinite Earths Skin Pack

Wymagania systemowe Edytuj

Podzespół Minimalne wymagania Zalecane wymagania
System operacyjny 32-bitowa wersja: Vista, Win 7, Win 8 64-bitowa wersja: Vista, Win 7, Win 8
Procesor Intel Core 2 Duo, 2.4 GHz
AMD Athlon X2, 2.8 GHz
Intel Core i5-750, 2.67 GHz
AMD Phenom II X4 965, 3.4 GHz
Pamięć 2 GB 4 GB
Karta graficzna NVIDIA GeForce 8800 GTS
AMD Radeon HD 3850
NVIDIA GeForce GTX 560
AMD Radeon HD 6950
Miejsce na dysku 20 GB 20 GB

Ciekawostki Edytuj

  • „Arkham Origins” jest jedyną grą z serii, która to nie została stworzona ani sprawdzona przez Rocksteady Studios.
  • Na jednej z dużych metalowych konstrukcji w Gotham, można dostrzec maskę Stracha na Wróble.
    • Po wejściu na jeden ze statków i złamaniu hasła, otwiera się tajemnicze wejście, które to było laboratorium Stracha na Wróble. Na samym jego końcu znajduje się kryminalista, który budzi się, krzyczy z bólu i umiera.

Media Edytuj

Grafiki promocyjne Edytuj

Filmy Edytuj

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki