FANDOM

Bobbie Stephenson – członkini ruchu oporu, znana pod pseudonimem Pani Hyde. Wraz ze swoją drużyną i Lois Lane próbowała powstrzymać Amazonki i Atlantydów przed wojną.

Osobowość Edytuj

Bobbie Stephenson zachowuje się odważnie jak prawdziwy żołnierz – nie boi się stanąć twarzą w twarz z wrogiem. W zupełności zdawała sobie sprawę, że dołączając do ruchu oporu naraża zarówno swoje życie, jak i pozostałych jej członków. Mimo wszystko chciała przyczynić się do zakończenia wojny i walczyła do samego końca, widząc, jak jej przyjaciele giną.

Moce i zdolności Edytuj

Moce Edytuj

  • Zwiększona siła – Pani Hyde dzięki swojej niezwykłej mutacji posiada znacznie zwiększoną siłę.
  • Zwiększona wytrzymałość – Pani Hyde dzięki swojej niezwykłej mutacji posiada znacznie zwiększoną wytrzymałość.

Zdolności Edytuj

  • Ekspert w walce wręcz – Pani Hyde jest niezwykle biegłym wojownikiem walki wręcz, wystarczająco dobrym, aby położyć kilku przeciwników w niewielkim odstępie czasu.

Biografia Edytuj

Zaburzone kontinuum Edytuj

Pani Hyde wraz z ruchem oporu spotkali Lois Lane, kiedy ta została uratowana przez tajemniczego sprintera przed Persefoną. Drużyna zgodziła się zapewnić reporterce bezpieczeństwo do momentu, kiedy wojska Atlantydów weszły na teren Amazonek. Obie strony konfliktu nie chciały się poddać, więc pozostali bohaterzy starali się ograniczyć rozlew krwi[1].

Występy Edytuj

Filmy animowane Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Żaden aktor nie podłożył głosu Bobbie.

Przypisy Edytuj

Galeria Edytuj

Zobacz też Edytuj