FANDOM

Jak zwykle jesteś już spóźniony Flash. Czas pozwolić komuś innemu na użycie Speed ​​ForceThe Red Death, „BATMAN: THE RED DEATH #1

Osobowość Edytuj

Bruce Wayne z tej Ziemi miał dokładnie taką samą osobowość jak Bruce Wayne z głównego uniwersum. Jego osobowość zmieniła się kiedy Bat Family zginęła, a on sam postanowił cofnąć się w czasie przy użyciu Speed Force. Obrońca sprawiedliwości stał się mordercą, który zabija swoich wrogów bez mrugnięcia okiem. Bruce po tym jak razem z Flashem udali się do Speed Force dzielił z nim swoją świadomość.

Moce i zdolności Edytuj

Zdolności Edytuj

  • Super Szybkość – The Red Death używa Speed Force. Ma takie same moce jak Flash. Oprócz mocy Flasha The Red Death może też przyspieszać starzenie się wrogów.

Biografia Edytuj

AHR0cDovL3d3dy5uZXdzYXJhbWEuY29tL2ltYWdlcy9pLzAwMC8yMDgvNDU1L2kwMi9CTVJELTEtNC5qcGc=
Bruce Wayne załamał się po śmierci członków Bat Family. Bruce pragnąć odzyskać swoją rodzinę ścigał Flasha po Gotham używając broni wrogów Flasha. Kiedy Flash myślał, że Bruce zrozumiał swoje błędy ten go zaatakował. Bruce wykorzystał formułe

Victora Freeze, aby pokonać Flasha. Barry Allen obudził się przywiązany do Batmobile. Bruce wykorzystał go do przedostania się do Speed Force. Obaj wiedzieli, że skończy się to śmiercią dla obu. Kiedy Scarecrow chciał zabić dwójkę niewinnych obywateli Gotham pojawił się on The Red Death. Zabił on Scarecrow rozrywając go na pół jednym ciosem. Następnie zabił resztę swoich wrogów takich jak Enigma, Penguin, Man-Bat. Bruce zauważył, że jego świat się rozpada. Barry, który był z nim połączony chciał przemówić Bruce do rozsądku. Nagle pojawił się głos The Batman Who Laughs zaproponował mu poświecenie innych światów, aby ocalić jego własny. Bruce zgodził się i dołączył do niego.

FLSH-33bcvr- COLOR- CMYK
Kiedy The Red Death przybył do Light Multiverse na Ziemi 0 spotkał tam Wally West oraz

Iris West. Wally oraz Iris zaczęli się nagle starzeć i powoli umierać. Nagle pojawił się Flash z tego świata. Flash widział świecone nietoperze w czerwonym kolorze, słyszał już ten głos. Flash wiedział, że to głos Bruce. Flash zaczął się starzeć tak jak Iris i Wally. Kiedy The Red Death miał zabić Flasha ten nagle zniknął. The Red Death zauważył symbol Doctor'a Fate i powiedział „Biegnij ile chcesz Flash i tak to cię nie uratuje. Zniszczę twoje miasto”.

Występy Edytuj

Komiksy Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Galeria Edytuj