FANDOM

Cameron Mahkent – członek piratów Deathstroke'a, który zginął poszukując z załogą śmiercionośnej bomby. Znany był pod pseudonimem Icicle.

Osobowość Edytuj

Niewiele można powiedzieć o osobowości Icicle, jednak był on odważnym mężczyzną, który walczył w słusznej sprawie do samego końca. Wiedział, jak się może potoczyć los misji piratów Deathstroke'a, lecz mimo wszystko zgodził się wziąć w niej udział.

Moce i zdolności Edytuj

Zdolności Edytuj

  • Ekspert w walce wręcz – Icicle jest niezwykle biegłym wojownikiem walki wręcz, wystarczająco dobrym, aby położyć kilku przeciwników w niewielkim odstępie czasu.
  • Ekspert w walce bronią – Icicle potrafi obsługiwać większość broni palnej, a także broni białej.
  • Kondycja fizyczna – Icicle regularnie angażuje się w intensywne ćwiczenia, dzięki czemu posiada niezwykłą kondycję fizyczną.

Biografia Edytuj

Zaburzone kontinuum Edytuj

Icicle fight and death (The Flashpoint Paradox) (4).png

Śmierć Camerona

Cameron Mahkent wraz z załogą najemników, potężną technologią, geniuszem Lexa Luthora i pod przywództwem Slade'a Wilsona próbowali odkryć położenie tajnej broni stworzonej na rozkaz Aquamana, która miała zostać użyta w ostateczności, gdyby Atlantydzi przegrali wojnę z Amazonkami. Plan jednak nie do końca się powiódł, gdyż statek podpłynął zbyt blisko granicy strzeżonej przez wroga i został zaatakowany. Icicle próbował walczyć z całych sił, jednak po oddaniu kilku strzałów ze swojej broni, został zamordowany[1].

Występy Edytuj

Filmy animowane Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Żaden aktor nie podłożył głosu Cameronowi.

Przypisy Edytuj

Galeria Edytuj

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki