FANDOM

Dorcas Leigh – członek ruchu oporu, znany pod pseudonimem Godivy. Wraz ze swoją drużyną i Lois Lane próbowali powstrzymać Amazonki i Atlantydów przed wojną.

Osobowość Edytuj

Dorcas Leigh zachowuje się odważnie jak prawdziwy żołnierz – nie boi się stanąć twarzą w twarz z wrogiem. W zupełności zdawała sobie sprawę, że dołączając do ruchu oporu naraża zarówno swoje życie, jak i pozostałych jej członków. Mimo wszystko chciała przyczynić się do zakończenia wojny i walczyła do samego końca, widząc, jak jej przyjaciele giną.

Moce i zdolności Edytuj

Moce Edytuj

  • Lot – Godiva potrafi latać z niezwykle szybką prędkością.

Zdolności Edytuj

  • Ekspert w walce wręcz – Godiva jest niezwykle biegłym wojownikiem walki wręcz, wystarczająco dobrym, aby położyć kilku przeciwników w niewielkim odstępie czasu.
  • Kondycja fizyczna – Godiva regularnie angażuje się w intensywne ćwiczenia, dzięki czemu posiada niezwykłą kondycję fizyczną.

Biografia Edytuj

Zaburzone kontinuum Edytuj

Godiva wraz z ruchem oporu spotkali Lois Lane, kiedy ta została uratowana przez tajemniczego sprintera przed Persefoną. Drużyna zgodziła się zapewnić reporterce bezpieczeństwo do momentu, kiedy wojska Atlantydów weszły na teren Amazonek. Obie strony konfliktu nie chciały się poddać, więc pozostali bohaterzy starali się ograniczyć rozlew krwi[1].

Występy Edytuj

Filmy animowane Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Żaden aktor nie podłożył głosu Dorcas.

Przypisy Edytuj

Galeria Edytuj

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki