FANDOM

Jam jest chaosu panem, a zwą mnie Etriganem!

— Etrigan, „Zaburzone kontinuum

Etrigan – członek ruchu oporu. Wraz ze swoją drużyną i Lois Lane próbowali powstrzymać Amazonki i Atlantydów przed wojną.

Osobowość Edytuj

Etrigan zachowuje się odważnie jak prawdziwy żołnierz – nie boi się stanąć twarzą w twarz z wrogiem. W zupełności zdawał sobie sprawę, że dołączając do ruchu oporu naraża zarówno swoje życie, jak i pozostałych jej członków. Mimo wszystko chciał przyczynić się do zakończenia wojny i walczył do samego końca, widząc, jak jego przyjaciele giną.

Moce i zdolności Edytuj

Etrigan in fire war (The Flashpoint Paradox) (2).png

Potęga Etrigana

Moce Edytuj

  • Zwiększona siła – Etrigan dzięki swojej niezwykłej mutacji posiada znacznie zwiększoną siłę.
  • Zwiększona wytrzymałość – Etrigan dzięki swojej niezwykłej mutacji posiada znacznie zwiększoną wytrzymałość.

Zdolności Edytuj

  • Ekspert w walce wręcz – Etrigan jest niezwykle biegłym wojownikiem walki wręcz, wystarczająco dobrym, aby położyć kilku przeciwników w niewielkim odstępie czasu.

Biografia Edytuj

Zaburzone kontinuum Edytuj

Etrigan meet Lois Lane (The Flashpoint Paradox) (4).png

Poznanie Lois Lane

Etrigan wraz z ruchem oporu spotkali Lois Lane, kiedy ta została uratowana przez tajemniczego sprintera przed Persefoną. Drużyna zgodziła się zapewnić reporterce bezpieczeństwo do momentu, kiedy wojska Atlantydów weszły na teren Amazonek. Obie strony konfliktu nie chciały się poddać, więc pozostali bohaterzy starali się ograniczyć rozlew krwi[1].

Występy Edytuj

Filmy animowane Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Przypisy Edytuj

Galeria Edytuj

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki