FANDOM

Jennifer Blitz – członkini piratów Deathstroke'a, która zginęła poszukując z załogą śmiercionośnej bomby.

Osobowość Edytuj

Niewiele można powiedzieć o osobowości Jenny, jednak była ona odważną kobietą, która walczył w słusznej sprawie do samego końca. Wiedziała, jak się może potoczyć los misji piratów Deathstroke'a, lecz mimo wszystko zgodziła się wziąć w niej udział.

Moce i zdolności Edytuj

Moce Edytuj

  • Pirokineza – Jenny potrafi generować ze swoich dłoni kule ognia i miotać nimi w przeciwników.

Zdolności Edytuj

  • Ekspert w walce wręcz – Jenny jest niezwykle biegłym wojownikiem walki wręcz, wystarczająco dobrym, aby położyć kilku przeciwników w niewielkim odstępie czasu.
  • Ekspert w walce bronią – Jenny potrafi obsługiwać większość broni palnej, a także broni białej.
  • Kondycja fizyczna – Jenny regularnie angażuje się w intensywne ćwiczenia, dzięki czemu posiada niezwykłą kondycję fizyczną.

Biografia Edytuj

Zaburzone kontinuum Edytuj

Jenny Blitz wraz z załogą najemników, potężną technologią, geniuszem Lexa Luthora i pod przywództwem Slade'a Wilsona próbowali odkryć położenie tajnej broni stworzonej na rozkaz Aquamana, która miała zostać użyta w ostateczności, gdyby Atlantydzi przegrali wojnę z Amazonkami. Plan jednak nie do końca się powiódł, gdyż statek podpłynął zbyt blisko granicy strzeżonej przez wroga i został zaatakowany. Jenny próbowała walczyć z całych sił, ale zginęła, nie mając możliwości wykazania się w walce[1].

Występy Edytuj

Filmy animowane Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Żaden aktor nie podłożył głosu Jennifer.

Przypisy Edytuj

Galeria Edytuj

Zobacz też Edytuj