FANDOM

Bez obaw dobra pani!

— Jeramey Chriqui, „Zaburzone kontinuum

Jeramey Chriqui – członek ruchu oporu, znany pod pseudonimem Świerszcza z Canterbury. Wraz ze swoją drużyną i Lois Lane próbowali powstrzymać Amazonki i Atlantydów przed wojną.

Osobowość Edytuj

Jeramey Chriqui zachowuje się odważnie jak prawdziwy żołnierz – nie boi się stanąć twarzą w twarz z wrogiem. W zupełności zdawał sobie sprawę, że dołączając do ruchu oporu naraża zarówno swoje życie, jak i pozostałych jej członków. Mimo wszystko chciał przyczynić się do zakończenia wojny i walczył do samego końca, widząc, jak jego przyjaciele giną.

Moce i zdolności Edytuj

Moce Edytuj

  • Kondycja fizyczna – Świerszcz z Canterbury regularnie angażuje się w intensywne ćwiczenia, dzięki czemu posiada niezwykłą kondycję fizyczną. Dzięki niezwykłej budowie ciała jest nadzwyczaj szybki, a także posiada nogi umożliwiające wysokie i dalekie skakanie.

Zdolności Edytuj

  • Ekspert w walce wręcz – Świerszcz z Canterbury jest niezwykle biegłym wojownikiem walki wręcz, wystarczająco dobrym, aby położyć kilku przeciwników w niewielkim odstępie czasu.

Biografia Edytuj

Zaburzone kontinuum Edytuj

Canterbury Cricket death (The Flashpoint Paradox).png

Śmierć bohatera

Świerszcz wraz z ruchem oporu spotkali Lois Lane, kiedy ta została uratowana przez tajemniczego sprintera przed Persefoną. Drużyna zgodziła się zapewnić reporterce bezpieczeństwo do momentu, kiedy wojska Atlantydów weszły na teren Amazonek. Obie strony konfliktu nie chciały się poddać, więc pozostali bohaterzy starali się ograniczyć rozlew krwi[1].

Świerszcz dzielnie walczył z przeciwnikami, jednak po pewnym czasie dwie strzały przebiły jego korpus, uśmiercając go na polu bitwy[1].

Występy Edytuj

Filmy animowane Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Przypisy Edytuj

  1. 1,0 1,1 Film animowany „Liga Sprawiedliwych: Zaburzone kontinuum” z 2013 roku, reżyseria Jay Oliva, scenariusz Jim Krieg.

Galeria Edytuj

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki