FANDOM

Kaldur'ahm – jeden z żołnierzy wiernie służących Aquamanowi.

Osobowość Edytuj

Niewiele można powiedzieć o osobowości Kaldur'ahma, jednak był on odważnym mężczyzną, który walczył w słusznej dla jego gatunku sprawie do samego końca. Wiedział, jak się może potoczyć los jego misji, lecz mimo wszystko zgodził się wziąć udział w niebezpiecznej wojnie.

Moce i zdolności Edytuj

Zdolności Edytuj

Kaldur'ahm and Deathstroke Crew fight (The Flashpoint Paradox) (3).png

Zdolności magiczne Kaldur'ahma

  • Zwiększona siła – Kaldur'ahm jak każdy Atlantyda posiada znacznie zwiększoną siłę, niezwykle różniącą się od zdolności przeciętnego człowieka.
  • Zwiększona wytrzymałość – Kaldur'ahm jak każdy Atlantyda posiada znacznie zwiększoną wytrzymałość, niezwykle różniącą się od zdolności przeciętnego człowieka.
  • Przetrwanie pod wodą – dzięki swojej niezwykłej budowie ciała i dostosowaniu do życia pod wodą, Kaldur'ahm jak każdy Atlantyda potrafi pływać i oddychać pod wodą.

Biografia Edytuj

Zaburzone kontinuum Edytuj

Ocean Master and his soliders attack Deathstroke Crew (The Flashpoint Paradox) (2).png

Atak piratów Deathstorke'a

Orm zabrał ze sobą znaczną część wojska Atlantydzkiego i zaatakował piratów Deathstroke'a, kiedy ci zbliżyli się do maszyny zagłady. Zabrał się z nim również Kaldur'ahm, który na pokładzie statku wyeliminował wielu członków piratów. Obserwował później zaciętą walkę Czarnej Manty, któremu udało się uśmiercić Deathstroke'a. Znacznie później stanął wraz z innymi żołnierzami obok swego pana, dołączając do ostatniej bitwy dwóch gatunków[1].

Występy Edytuj

Filmy animowane Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Żaden aktor nie podłożył głosu Kaldur'ahmowi.

Przypisy Edytuj

Galeria Edytuj

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki