FANDOM

Obcy przechodzi dziś sprawdzian wartości. Przekonamy się, czy jest godny naszego szkolenia. Z litości pozwalaliśmy mu się z nami posilać, pić, trenować, a teraz sprawdzimy, czy naprawdę należy do nas. Zaczynamy!

— Kirigi, „Batman: Arkham Origins – (Initiation)”

Kirigi – mistrz sztuk walk, który wziął Bruce'a Wayne'a pod swoje skrzydła i postanowił stworzyć z niego wojownika doskonałego.

Osobowość Edytuj

Kirigi to szanowany wojownik, budzący respekt wśród wielu wojowników zwłaszcza swoich uczniów. Nie okazuje litości i chce, aby szkoleni przez niego osiągali coraz to lepsze wyniki. Nienawidzi, kiedy ktoś nie słucha jego rozkazów. Jest skłonny do wydania rozkazu zabicia najlepszych ludzi, kiedy ci mu się przeciwstawią.

Moce i zdolności Edytuj

Zdolności Edytuj

  • Ekspert w walce wręcz – Kirigi jest niezwykle biegłym wojownikiem walki wręcz, wystarczająco dobrym, aby położyć kilku przeciwników w niewielkim odstępie czasu. To właśnie dzięki temu jest szanowanym mistrzem sztuk walk i budzi respekt wśród innych wojowników
  • Kondycja fizyczna – Kirigi regularnie angażuje się w intensywne ćwiczenia, dzięki czemu posiada niezwykłą kondycję fizyczną.

Biografia Edytuj

Szkolenie herbaciarza Edytuj

Kirigi (Arkhamverse) train Bruce Wayne.jpg

Trenowanie Bruce'a

Zanim Bruce Wayne stał się Batmanem, odwiedził dojo Kirigiego i poprosił go o szkolenie. Mistrz z litości się zgadza i pozwala wojownikowi pić, jeść i trenować z jego ludźmi. W końcu nadchodzi jednak czas, kiedy zamierzał przeprowadzić test i sprawdzić, czy mężczyzna jest godny spędzania z nimi i czasu i nasłał na niego wielu swoich uczniów. Po pozytywnie zdanym zadaniu Kirigi uznał, że Wayne jest zaskakujący, lecz dostrzegał, że sama walka nie przesądza o jego wartości. Przyznał, że aby trenować z jego wojownikami trzeba umieć korzystać z warunków otoczenia i uderzać, nie ujawniając się, wysyłając kadeta na misję w terenie

[1].

Bruce po raz kolejny pokazał, na co go stać, a kolejny test Kirigiego, po którym Amerykanin miał cierpieć, również zakończył się jego wygraną. Mistrz nie mógł pojąć, dlaczego mężczyzna daruje im życie, mimo że oni nie zrobiliby tego dla niego. Zaznaczył, że nie ma tutaj miejsca na jego zachodnią, wyniosłą moralność i wydaje swoim najlepszym wojownikom rozkaz zabicia go. W bójce uczestniczy również dotychczasowa najlepsza uczennica, Lady Shiva[1].

W zależności od tego, jak potoczą się dalsze losy Bruce'a, istnieje kilka wariantów zakończenia.

Jeśli Bruce wykonał wszystkie zadania, otrzymując mniej niż 9 medali, Kirigi stwierdza, że jest od najlepszym obcokrajowcem, jakiego trenował. Następnie wysyła mężczyznę po wiadro i mop, nakazując mu zająć się latrynami[1].

Jeśli Bruce wykonał wszystkie zadania, otrzymując więcej niż 9 medali, Kirigi stwierdza, że jest pod wrażeniem postępów herbaciarza, ale nadal nie może za wiele powiedzieć. Następnie wysyła go po szmatę i nakazuje mu wyczyścić podłogi[1].

Jeśli Bruce wykonał wszystkie zadanie, otrzymując wszystkie 15 medali, Kirig oświadcza mężczyźnie, że jest pod wrażeniem, a rzadko po nim bywa. Informuje, że zyskał szacunek dojo i okazał się godny, w zamian za co otrzyma informacje, których szuka. Następnie wysyła go do kuchni i nakazuje przygotować herbatę dla wszystkich, przy której sobie porozmawiają[1].

Występy Edytuj

Gry wideo Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Przypisy Edytuj

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 Gra wideo „Batman: Arkham Origins” z 2013 roku – dodatek „Initiation”.

Galeria Edytuj

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki