FANDOM

Zabiję cię. Potem cię zreanimuję i zabiję jeszcze raz!Lester Bunchinsky, „Batman: Arkham Origins
Lester Bunchinsky, znany jako Electrocutioner – egoistyczny uczestnik nielegalnych walk, który był gotowy zrobić wszystko, aby zarobić. Po przegranej walce stworzył rękawice elektryczne, których używał podczas starć. Gdy usłyszał, że „Czarna Maska” oferuję potężną nagrodę za zabicie Batmana, wraz z ośmioma innymi przestępcami rozpoczął polowanie na Mrocznego Rycerza.

Osobowość Edytuj

Lester jest egoistą zapatrzonym w siebie i swoje własne cele. Wykazuje się ograniczoną inteligencją oraz zaradnością, które stara się przysłonić zgubną pewnością siebie. Podczas nielegalnych walk zasłynął ze swojej barwnej osobowości i ciętych ripost, co strasznie mu się spodobało. Zaczął żyć wykreowaną przez siebie postacią, będąc bardziej denerwującą osobą, aniżeli mu się to wydaje. Właśnie te cechy doprowadziły do jego zguby podczas pościgu za Batmanem.

Moce i zdolności Edytuj

Zdolności Edytuj

Electrocutioner przed walką z Batmanem (Arkhamwersum)

Electrocutioner używa rękawic

  • Ekspert w walce wręcz – Lester jest wykwalifikowanym wojownikiem walki wręcz, wygrywając wiele nielegalnych walk. Korzystając z rękawic elektrycznych zwiększa swoje kompetencje, stając się bardziej efektywny.
  • Kondycja fizyczna – Lester posiada poprawną kondycję fizyczną, którą zdobył podczas nielegalnych walk.
  • Inteligencja – Bunchinsky nie przejawia się ogromną inteligencją, aczkolwiek ma wiele do powiedzenia na temat inżynierii elektrycznej. Sam stworzył rękawice, których używał do walki.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Lester zyskał sławę na podziemnym, nielegalnym ringu w Gotham City. Posiadał tyle samo wygranych, co przegranych, lecz zasłynął z przedziwnych metafor i barwnej osobowości. Po serii niefortunnych porażek Bunchinsky zrezygnował z walki i stworzył rękawice elektryczne, aby poprawić swoje szanse podczas starć, pokonując tych, którzy byli zmęczeni przegrywaniem. Nazwał siebie Electrocutionerem i zaczął działać częściej podczas nielegalnych starć. Przez lata uzbierało mu się na koncie wiele morderstw, pobić pierwszego stopnia, ataków z użyciem broni, jednak żadnego z nich policja nie mogła mu udowodnić[1].

Polowanie na Batmana Edytuj

Batman pokonuje Electrocutionera jednym ciosem (Arkhamwersum)

Batman pokonuje Lestera

Gdy „Czarna Maska” zaoferował potężną nagrodę za zabicie Batmana, Lester dołączył do siedmiu innych zabójców, którzy pragnęli zdobyć nagrodę. Zanim odebrał list z „zaproszeniem” do zabawy, walczył z kilkoma członkami gangu organizatora. Bunchinsky udał się na statek Pingwina, gdzie oczekiwał na przybycie Mrocznego Rycerza. Gdy tylko mściciel się zjawił, Lester zaczął się przechwalać, od razu przegrywając z nim walkę i padając na ziemie. Mężczyzna jednak obudził się parę minut później i przekazał przez Tracey Buxton wiadomość dla Batmana, że wróci zmierzyć się z nim ponownie[1].

Batmana wyśledził jednak Lestera za pomocą energii, jaką generowały jego rękawice elektryczne. Mężczyzna znajdował się wtedy w hotelu Royal, gdzie wraz z innymi zabójcami wysłuchiwał poleceń Jokera, który udawał Czarną Maskę przez ten cały czas. Bunchinsky nie wykazywał się jednak zainteresowaniem, co dostrzegł błazen, grając w grę na telefonie. Joker zdecydował się pozbyć mężczyzny za jego chamstwo i arogancję, wyrzucając go z budynku przez okno. Lester leciał w dół przez 30 pięter, przebijając się przez szklany dach i lądując martwym na gigantycznym żyrandolu. Batman nie zastanawiał się długo i zabrał zmarłemu przestępcy rękawice, które znacząco przydały mu się podczas walki z Banem[1].

Po umieszczeniu przestępców w więzieniu Batman zwrócił rękawice policji, które wylądowały w sali dowodowej Departamencie Policji[1]. Niedługo po tym urządzenia zostały skradzione przez przestępcę, który ochrzcił się mianem nowego Electrocutionera. Szybko jednak spotkał się z porażką po walce z Batmanem, gdyż tak samo, jak Lester, mężczyzna wykazywał się gigantyczną arogancją. Gdy tylko Mroczny Rycerz odszedł, Rycerz Arkham zamordował przestępcę, a jego rękawice niedługo po tym ponownie trafiły do sali dowodowej policji[2].

Występy Edytuj

Gry wideo Edytuj

  1. Batman: Arkham Origins

Ciekawostki Edytuj

  • Głosu Lesterowi użyczył Steve Blum.
  • Lester w chwili śmierci miał 24 lata.

Galeria Edytuj

Przypisy Edytuj

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 Gra wideo „Batman: Arkham Origins” z 2013 roku.
  2. Gra wideo „Batman: Arkham Knight” z 2015 roku.

Zobacz też Edytuj