FANDOM

Największy intelekt świata nie zawsze wystarczy, aby dokonać niemożliwego...

— Lex Luthor, „Zaburzone kontinuum

Lex Luthor – członek piratów Deathstroke'a, a zarazem strateg operacji odnalezienia lokacji maszyny zagłady Aquamana.

Osobowość Edytuj

Lex Luthor pierwotnie wykazywał wiele cech wspólnych z wyobrażeniami stereotypowych szalonych naukowców z pulp magazine'ów, jednak w rzeczywistości był geniuszem starającym się uratować świat przed zagładą. Dołączył do piratów Deathstroke'a, aby pomóc im zlokalizować maszynę zagłady Aquamana. Nawet przed śmiercią zachował się odważnie i wysłał położenie swojej lokalizacji, dając gatunkowi ludzkiemu szansę na przetrwanie.

Moce i zdolności Edytuj

Zdolności Edytuj

  • Geniusz – Luthor jest niezwykle inteligentną osobą, która posiada niezwykle wielkie zdolności strategiczne i polityczne. Właśnie dzięki temu zdecydował się dołączyć do piratów Deathstroke'a.
  • Ekspert w walce bronią – Lex potrafi obsługiwać większość broni palnej, a także broni białej.

Biografia Edytuj

Zaburzone kontinuum Edytuj

Lex Luthor before death (The Flashpoint Paradox) (1).png

Chwila przed śmiercią

Lex wraz z załogą najemników, potężną technologią i umiejętnościami Slade'a Wilsona próbowali odkryć położenie tajnej broni stworzonej na rozkaz Aquamana, która miała zostać użyta w ostateczności, gdyby Atlantydzi przegrali wojnę z Amazonkami. Plan jednak nie do końca się powiódł, gdyż statek podpłynął zbyt blisko granicy strzeżonej przez wroga i został zaatakowany. Luthor widział, jak jego towarzysze umierają i widział śmierć Deathstroke'a z rąk Czarnej Manty. Wiedząc, że zaraz na niego też przyjdzie czas, wysłał sygnał swojego położenia, a następnie został zamordowany przez Aquamana[1].

Występy Edytuj

Filmy animowane Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Przypisy Edytuj

Galeria Edytuj

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki