FANDOM

Liga Sprawiedliwości” – film wyprodukowany przy współpracy Warner Bros. i DC Comics, skupiający się na ugrupowaniu Ligi Sprawiedliwych. Amerykańska premiera miała miejsce 15 listopada 2017 roku, natomiast polska odbyła się 17 listopada tego samego roku.

Opis Edytuj

Zainspirowany ofiarnym czynem Supermana Bruce Wayne odzyskał wiarę w ludzkość. Prosi swojego nowego sprzymierzeńca, Dianę Prince, o pomoc w pokonaniu jeszcze potężniejszego wroga. Nie tracąc czasu, Batman i Wonder Woman starają się znaleźć i przekonać do współpracy grupę metaludzi, która ma stanąć do walki z nowym zagrożeniem. Jednak mimo utworzenia jedynej w swoim rodzaju ligi superbohaterów, złożonej z Batmana, Wonder Woman, Aquamana, Cyborga i Flasha, może być już za późno na uratowanie planety przed atakiem katastroficznych rozmiarów.

Obsada Edytuj

Media Edytuj

Plakaty promocyjne Edytuj

Grafiki promocyjne Edytuj

Filmy Edytuj

Odniesienia Edytuj

  1. 1,0 1,1 1,2 Artykuł: „'Justice League' Movie Confirmed, Starts Filming After 'Superman Vs. Batman'” na stronie forbes.com.
  2. 2,0 2,1 2,2 Artykuł: „DC Comics Movies Announced: ‘Suicide Squad,’ ‘Wonder Woman,’ ‘Justice League,’ ‘The Flash,’ ‘Aquaman’” na stronie slashfilm.com.
  3. 3,0 3,1 3,2 3,3 3,4 Artykuł: „Jesse Eisenberg confirms he will be back as Lex Luthor in Justice League” na stronie digitalspy.com.

Zobacz też Edytuj