FANDOM

Martha Wayne – żona Thomasa i matka Bruce'a, która została zamordowana przez Joego Chilla.

Osobowość Edytuj

Martha była kochającą matką i żoną, która całkowicie skupiała się na swojej rodzinie. Wraz z Thomasem starali się wychować syna dobrze, pokazując, iż pieniądze nie są żadnym wyznacznikiem. Kiedy wracali z kina i zaatakował ich przestępca, który zamordował Thomasa, Martha starała się obronić Bruce'a, jak tylko mogła, tracąc przy tym życie.

Biografia Edytuj

Rodzina Wayne'ów postanowiła wspólnie udać się do kina na film „Maska Zorro”. Kiedy wieczorem wracali przez ciemne uliczki Gotham City śmiejąc się i wygłupiając, zatrzymał ich mężczyzna z bronią żądajacy oddania pieniędzy. Thomas starał się walczyć, lecz szybko został postrzelony przez napastnika. Przerażona Martha starając się ochronić syna zaczęła błagać mężczyznę o zaprzestanie, lecz ten pociągnął za jej naszyjnik z korali i również ją zamordował[1].

Trauma ta spowodowała, że w przyszłości Bruce postanowił zwalczać przestępczość w mieście, aby żadnemu innemu dziecku coś takiego nigdy się nie przydarzyło, stając się jednocześnie w miarę upływu czasu coraz brutalniejszym i groźniejszym bohaterem[1].

Występy Edytuj

Filmy aktorskie Edytuj

  1. Batman v Superman: Świt sprawiedliwości

Ciekawostki Edytuj

Galeria Edytuj

Przypisy Edytuj

  1. 1,0 1,1 Film aktorski „Batman v Superman: Świt sprawiedliwości” z 2016 roku, reżyseria Zack Snyder, scenariusz David S. Goyer i Chris Terrio.

Zobacz też Edytuj