FANDOM

Mera – była żona Aquamana, która została zamordowana przez Wonder Woman.

Osobowość Edytuj

Niewiele wiadomo o osobowości Mery, jednakże była miłą kobietę i twardą królową, dopóki nie dowiedziała się o uwodzicielskiej naturze Wonder Woman, którą z zazdrości postanowiła zaatakować, tracąc przy tym życie.

Moce i zdolności Edytuj

Zdolności Edytuj

Mera and Wonder Woman fight (The Flashpoint Paradox) (4).png

Zdolności Mery

  • Zwiększona siła – Mera jak każdy Atlantyda posiada znacznie zwiększoną siłę, niezwykle różniącą się od zdolności przeciętnego człowieka.
  • Zwiększona wytrzymałość – Mera jak każdy Atlantyda posiada znacznie zwiększoną wytrzymałość, niezwykle różniącą się od zdolności przeciętnego człowieka.
  • Przetrwanie pod wodą – dzięki swojej niezwykłej budowie ciała i dostosowaniu do życia pod wodą, Mera jak każdy Atlantyda potrafi pływać i oddychać pod wodą.

Biografia Edytuj

Zaburzone kontinuum Edytuj

Odcięta głowa Mery

Kiedy Atlantydzi i Amazonki zawarli sojusz, Mera nie zdawała sobie sprawy z zagrożenia, jakim dla jej królestwa była Wonder Woman. Tą bowiem przyłapała w łóżku ze swoim mężem i nie mogła dojść do siebie, lecz nie chciała tego tak zostawić i w tym celu pewien czas później udała się do Wonder Woman, kiedy ta ostrzyła swój miecz. Bez zadawania pytań i zbędnej konwersacji, Mera zaatakowała wojowniczkę, jednak walka dość szybko się zakończyła odciętą głową królowej Atlantydy. To wydarzenie przyczyniło się do długoletniej wojny pomiędzy Atlantydami a Amazonkami, której skutkiem było utworzenie maszyny zagłady i zniszczenie całej Ziemii, jak i jej populacji[1].

Występy Edytuj

Filmy animowane Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Żaden aktor nie podłożył głosu Merze.

Przypisy Edytuj

Galeria Edytuj

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki