FANDOM

Mortimer Coolidge – członek piratów Deathstroke'a, który zginął poszukując z załogą śmiercionośnej bomby. Znany był pod pseudonimem Eel.

Osobowość Edytuj

Niewiele można powiedzieć o osobowości Mortimera, jednak był on odważnym mężczyzną, który walczył w słusznej sprawie do samego końca. Wiedział, jak się może potoczyć los misji piratów Deathstroke'a, lecz mimo wszystko zgodził się wziąć w niej udział.

Moce i zdolności Edytuj

Moce Edytuj

Eel fight and death (The Flashpoint Paradox) (2).png

Zdolności elektrokinetyczne

  • Elektrokineza – Eel może strzelać z dłoni potężnymi ładunkami elektrycznym, potrafiącymi zranić, a także zabić przeciwników.

Zdolności Edytuj

  • Ekspert w walce wręcz – Eel jest niezwykle biegłym wojownikiem walki wręcz, wystarczająco dobrym, aby położyć kilku przeciwników w niewielkim odstępie czasu.

Biografia Edytuj

Zaburzone kontinuum Edytuj

Deathstroke pirate crew fights (The Flashpoint Paradox) (2).png

Walka z Atlantydami

Mortimer Coolidge wraz z załogą najemników, potężną technologią, geniuszem Lexa Luthora i pod przywództwem Slade'a Wilsona próbowali odkryć położenie tajnej broni stworzonej na rozkaz Aquamana, która miała zostać użyta w ostateczności, gdyby Atlantydzi przegrali wojnę z Amazonkami. Plan jednak nie do końca się powiódł, gdyż statek podpłynął zbyt blisko granicy strzeżonej przez wroga i został zaatakowany. Eel próbował walczyć z całych sił, ale został zabity podczas zaciekłej walki[1].

Występy Edytuj

Filmy animowane Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Żaden aktor nie podłożył głosu Mortimerowi.

Przypisy Edytuj

Galeria Edytuj

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki