FANDOM

Superbohater? Jak Batman?

— Nora Allen, „Zaburzone kontinuum

Nora Allen – matka Barry'ego Allena, która w przeciwieństwie do swojej wersji z normalnego świata, żyła w zaburzonym kontinuum.

Osobowość Edytuj

Nora jest niezwykle kochająca i miłą kobietą, która troszczy się o swojego jedynego syna. Spędza z nim mnóstwo czasu i nawet podczas rozmowy z nim powiedziała, że gdyby zdradził jej, że jest gejem, ta zaakceptowałaby to.

Biografia Edytuj

Zaburzone kontinuum Edytuj

Nora spacerowała po mieście, kiedy z komendy policji w Central City wybiegł jej syn i przewrócił się na schodach. Wspólnie przeszli kawałek, a sam detektyw nie mógł uwierzyć w to, co widzi. Kobiet pomyślała, że zachowuje się tak, gdyż zapomniał o jej urodzinach, ale ten odparł, że wcale tak nie jest i obiecał się pojawić. Następnie wszedł z nią w ciemną uliczkę, gdzie przyznał się, że jest Flashem, co wywołało śmiech na jej twarzy, gdyż taki superbohater nie istniał w tej linii czasu[1].

Nora Allen, jak wszyscy mieszkańcy Ziemi, zginęła podczas wybuchu maszyny zagłady Aquamana[1].

Występy Edytuj

Filmy animowane Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Przypisy Edytuj

  1. 1,0 1,1 Film animowany „Liga Sprawiedliwych: Zaburzone kontinuum” z 2013 roku, reżyseria Jay Oliva, scenariusz Jim Krieg.

Galeria Edytuj

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki