FANDOM

Nuidis Vulko – Atlantyda służący Aquamanowi, który stworzył maszynę zagłady.

Osobowość Edytuj

Nuidis wydawał się posłusznie wykonywać rozkazy swojego króla i stworzył maszynę zagłady wiedząc, do czego ta jest zdolna. Przez pewien czas próbował nawet odciągnąć Aquamana od chęci jej użycia, jednak ten się nie zgodził. Kiedy wojna się zaczęła i bomba została aktywowana, Nuidis wiedząc, że źle zrobił, postanowił wyciągnąć z maszyny źródło jej niszczycielskiej mocy – Kapitana Atoma, jednak było już o wiele za późno.

Moce i zdolności Edytuj

Zdolności Edytuj

  • Zwiększona siła – Nuidis jak każdy Atlantyda posiada znacznie zwiększoną siłę, niezwykle różniącą się od zdolności przeciętnego człowieka.
  • Zwiększona wytrzymałość – Nuidis jak każdy Atlantyda posiada znacznie zwiększoną wytrzymałość, niezwykle różniącą się od zdolności przeciętnego człowieka.
  • Przetrwanie pod wodą – dzięki swojej niezwykłej budowie ciała i dostosowaniu do życia pod wodą, Nuidis jak każdy Atlantyda potrafi pływać i oddychać pod wodą.
  • Geniusz – Nuidis jest jednym z nielicznych Atlantydów, którzy wyróżniają się niezwykłą inteligencją na poziomie naukowca. Sam stworzył z ciała Kapitana Atoma potężną maszynę zagłady, która zniszczyła cały świat.

Biografia Edytuj

Zaburzone kontinuum Edytuj

Nudis Vulko bad idea (The Flashpoint Paradox) (2)

Zrozumienie swojego błędu

Po tym, jak Atlantydzi wymordowali piratów Deathstroke'a, król Orin chciał się upewnić, czy maszyna zagłady jest już gotowa. Nuidis wyznał, że pozostały tylko poprawki, ale wiedząc o niezwykłej mocy bomby próbował namówić Aquamana do porzucenia tego pomysłu, lecz ten się nie zgodził. Gdy Nuidis znacznie później zobaczył, że urządzenie zostało aktywowane, próbował zaprzestać zniszczeniu i zaczął wyciągać źródło mocy – Kapitana Atoma. Na to było już za późno i oboje wraz z całym światem zginęli podczas wybuchu urządzenia[1].

Występy Edytuj

Filmy animowane Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Przypisy Edytuj

Galeria Edytuj

Zobacz też Edytuj