FANDOM

Orm Marius – brat Orina oraz jego prawa ręka, znany pod pseudonimem Mistrza Oceanów.

Osobowość Edytuj

Niewiele można powiedzieć o osobowości Orma, jednak był ona odważnym mężczyzną, który walczył w słusznej dla jego gatunku sprawie do samego końca. Wiedział, jak się może potoczyć los jej misji, lecz mimo wszystko zgodził się wziąć udział w niebezpiecznej wojnie. Oprócz tego Orm wykazywał przejawy chciwości i chęci posiadania władzy, przez co został skarcony przez własnego brata.

Moce i zdolności Edytuj

Moce Edytuj

Ocean Master and his soliders attack Deathstroke Crew (The Flashpoint Paradox) (3).png

Potęga berła

  • Zwiększona siła – Orm jak każdy Atlantyda posiada znacznie zwiększoną siłę, niezwykle różniącą się od zdolności przeciętnego człowieka.
  • Zwiększona wytrzymałość – Orm jak każdy Atlantyda posiada znacznie zwiększoną wytrzymałość, niezwykle różniącą się od zdolności przeciętnego człowieka.
  • Przetrwanie pod wodą – dzięki swojej niezwykłej budowie ciała i dostosowaniu do życia pod wodą, Orm jak każdy Atlantyda potrafi pływać i oddychać pod wodą.

Biografia Edytuj

Zaburzone kontinuum Edytuj

Orm has argument to Orin (The Flashpoint Paradox).png

Konfrontacja z bratem

Orm zabrał ze sobą znaczną część wojska Atlantydzkiego i zaatakował piratów Deathstroke'a, kiedy ci zbliżyli się do maszyny zagłady. Po zlikwidowaniu wszystkich i dostarczeniu Lexa Luthora w ręce Aquamana, Orm pokłócił się z bratem przez swoją chciwość. Kiedy nastał moment wojny z Amazonkami, mężczyzna dumnie uczestniczył w rozlewie krwi[1].

Występy Edytuj

Filmy animowane Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Przypisy Edytuj

Galeria Edytuj

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki