FANDOM

Persefona – Amazonka wiernie służąca Wonder Woman, gotowa oddać życie za swoją panią.

Osobowość Edytuj

Niewiele można powiedzieć o osobowości Persefony, jednak była ona odważną kobietą, która walczyła w słusznej dla jej gatunku sprawie do samego końca. Wiedziała, jak się może potoczyć los jej misji, lecz mimo wszystko zgodziła się wziąć udział w niebezpiecznej wojnie.

Moce i zdolności Edytuj

Moce Edytuj

  • Zwiększona siła – Persefona dzięki amazońskiemu DNA posiada znacznie zwiększoną siłę.
  • Zwiększona wytrzymałość – Persefona dzięki amazońskiemu DNA posiada znacznie zwiększoną wytrzymałość.
  • Lot – Persefona jak wszystkie Amazonki potrafi latać.

Zdolności Edytuj

Persephona catch Lois Lane and death (The Flashpoint Paradox) (3)

Zdolności waleczne Persefony

  • Ekspert w walce wręcz – Persefona jest niezwykle biegłym wojownikiem walki wręcz, wystarczająco dobrym, aby położyć kilku przeciwników w niewielkim odstępie czasu.
  • Ekspert w walce bronią – Persefona potrafi obsługiwać większość broni białej. Jego główną umiejętnością jest zdolność posługiwania się ostrymi mieczami.
  • Kondycja fizyczna – Persefona regularnie angażuje się w intensywne ćwiczenia, dzięki czemu posiada niezwykłą kondycję fizyczną.

Biografia Edytuj

Zaburzone kontinuum Edytuj

Śmierć Persefony

Persefona wraz z innymi Amazonkami ścigały Pielgrzyma, który za wszelką cenę chciał zgubić pościg. Kiedy wydawało się, że dystans się zwiększył, zatrzymała go Wonder Woman, która na oczach sióstr dokonała na mężczyźnie egzekucji. Następnie Persefona wraz z innymi siostrami ścigały Lois Lane i kiedy wydawało się, że uchwyciły kobietę, coś zaczęło je atakować i kolejno zabijać. Był to sprinter, który wbił w brzuch Persefony jej własne ostrze, uśmiercając ją[1].

Występy Edytuj

Filmy animowane Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Przypisy Edytuj

Galeria Edytuj

Zobacz też Edytuj