FANDOM

Prometeusz – mroczne odbicie Batmana, zwalczające prawo i jego stróżów w Gotham City.

Moce i zdolności Edytuj

Zdolności Edytuj

  • Ekspert w walce wręcz – Prometeusz podążając ścieżką zła, nauczył się wielu sztuk walki, a także sposobów zabijania. Tym samym zyskał tytuł mistrza skrytobójstwa.
  • Ekspert w walce bronią – Prometeusz dysponuje szerokim arsenałem broni i śmiercionośnych gadżetów.
  • Kondycja fizyczna – Prometeusz posiada dobrą kondycję fizyczną, a pod względem możliwości fizycznych nie ustępuje nawet Batmanowi.

Biografia Edytuj

Rodzice Prometeusza byli przestępcami, wśród których mężczyzna się wychowywał. Pewnego dnia policjanci schwytali przestępców i zabili ich na oczach syna, co na zawsze go odmieniło. Mężczyzna poświęcił swoje życie, zwalczając prawo oraz jego stróżów i w tym celu podróżował po świecie, ucząc się sztuk walki i poznając nowe sposoby zabijania. Z czasem zyskał też specjalny pancerz, który wspomaga jego naturalne zdolności[1].

Występy Edytuj

Gry wideo Edytuj

  1. Batman: Arkham Asylum

Ciekawostki Edytuj

  • Żaden aktor nie podłożył głosu Prometeuszowi.
  • Prometeusz nie pojawił się w Arkhamwersum osobiście, lecz jego dane przejawiły się w dokumentach doktor Young.
  • Prometeusz miał początkowo pojawić się w DLC do gry „Batman: Arkham Knight”, gdzie też znajdowały się pliki tekstowe. Ostatecznie jednak plany nie pozwoliły na umieszczenie postaci w grze, gdyż wymagała ona większego czasu, aby ją dokładnie przedstawić.

Przypisy Edytuj

  1. Gra wideo „Batman: Arkham Asylum” z 2009 roku.

Zobacz też Edytuj