FANDOM

Samuel Lane – generał Amerykańskich Sił Powietrznych, który wysłał pilota Hala Jordana na pewną śmierć.

Osobowość Edytuj

Samuel jest odważnym człowiekiem, gotowym podjąć się trudnych zadań. Taki sposobem dostał się na swoje stanowisko i zaczął być szanowany przez innych żołnierzy. Jest w stanie poświecić ludzi dla większego dobra, lecz nienawidzi, kiedy ktoś mu się sprzeciwia.

Moce i zdolności Edytuj

Zdolności Edytuj

  • Znakomity taktyk – dzięki swojemu doświadczeniu, które zdobył podczas wykonywania misji, Samuel stał się genialnym taktykiem.

Biografia Edytuj

Zaburzone kontinuum Edytuj

Hal, Samuel and Sarah talk (The Flashpoint Paradox) (4)

Oprowadzanie Hala Jordana

Samuel oprowadzał Hala, kiedy to prezydent wybrał go, aby pilotował statek kosmiczny nieznanego obcego, który niekiedy rozbił się na ziemi. Mężczyzna od początku wiedział, że wysłanie bomby atomowej na maszynę zagłady Aquamana jest misją samobójczą, jednak był pewien, że w ten sposób może uratować świat, w wyniku czego się zgodził, ku zadowoleniu generała[1].

Samuel, jak wszyscy mieszkańcy Ziemi, zginął podczas wybuchu maszyny zagłady Aquamana[1].

Występy Edytuj

Filmy animowane Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Przypisy Edytuj

  1. 1,0 1,1 Film animowany „Liga Sprawiedliwych: Zaburzone kontinuum” z 2013 roku, reżyseria Jay Oliva, scenariusz Jim Krieg.

Galeria Edytuj

Zobacz też Edytuj