FANDOM

Za dużo śmierci, nawet dla mnie...Slade Wilson, „Zaburzone kontinuum

Slade Wilson – bohater znany pod pseudonimem Deathstroke, a także przywódca piratów Deathstroke'a, który poświęcił swoje życie dla obrony planety.

Osobowość Edytuj

Slade zachowuje odwagę jak prawdziwy żołnierz i nie boi się stanąć przed wyzwaniem. Wiedział, na co się porywa, wykonując swoją misję, jednak zdecydował się to uczynić, narażając przy tym zarówno swoje życie, jak i życie piratów. Kiedy jego zespół w większości został wymordowany przez Atlantydów, nie poddał się i walczył do samego końca.

Moce i zdolności Edytuj

Zdolności Edytuj

  • Ekspert w walce wręcz – Slade jest niezwykle biegłym wojownikiem walki wręcz, wystarczająco dobrym, aby położyć kilku przeciwników w niewielkim odstępie czasu.
  • Ekspert w walce bronią – Slade potrafi obsługiwać większość broni palnej, a także broni białej. Jego główną umiejętnością jest zdolność posługiwania się ostrymi mieczami.
  • Kondycja fizyczna – Slade regularnie angażuje się w intensywne ćwiczenia, dzięki czemu posiada niezwykłą kondycję fizyczną.
  • Znakomity taktyk – dzięki swojemu doświadczeniu, które zdobył podczas wykonywania misji, Slade stał się genialnym taktykiem.

Biografia Edytuj

Zaburzone kontinuum Edytuj

Slade Wilson talk with Lex Luthor (The Flashpoint Paradox) (2)

Próby odnalezienia bomby

Slade wraz z załogą najemników, potężną technologią i geniuszem Lexa Luthora próbowali odkryć położenie tajnej broni stworzonej na rozkaz Aquamana, która miała zostać użyta w ostateczności, gdyby Atlantydzi przegrali wojnę z Amazonkami. Plan jednak nie do końca się powiódł, gdyż statek podpłynął zbyt blisko granicy strzeżonej przez wroga i został zaatakowany. Wilson jednak się nie poddawał, widząc śmierć całej swojej załogi i walczył dalej. Podczas pojedynku z Czarną Mantą został uśmiercony poprzez strzał laserów w klatkę piersiową[1].

Występy Edytuj

Filmy animowane Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Przypisy Edytuj

Galeria Edytuj

Zobacz też Edytuj