FANDOM

Pułkownik Steve Trevor – mam uwolnić Lois Lane!

— Steve Trevor, „Zaburzone kontinuum

Steve Trevor – pułkownik, który próbował zabrać Lois Lane z drugiej Temiskery, lecz został zatrzymany i zamordowany przez Wonder Woman.

Osobowość Edytuj

Steve zachowuje odwagę jak prawdziwy żołnierz i nie boi się stanąć przed wyzwaniem. Wiedział, na co się porywa, wykonując swoją misję, jednak zdecydował się to uczynić. Podczas konfrontacji z Wonder Woman bezskutecznie starał się oprzeć mocy lasso prawdy, aby ochronić Lois Lane.

Moce i zdolności Edytuj

Zdolności Edytuj

Steave Trevor death (The Flashpoint Paradox) (1).png

Zdolności strzeleckie Steve'a

  • Ekspert w walce wręcz – Steve jest niezwykle biegłym wojownikiem walki wręcz, wystarczająco dobrym, aby położyć kilku przeciwników w niewielkim odstępie czasu.
  • Ekspert w walce bronią – Steve potrafi obsługiwać większość broni palnej, a także broni białej.
  • Kondycja fizyczna – Steve regularnie angażuje się w intensywne ćwiczenia, dzięki czemu posiada niezwykłą kondycję fizyczną.
  • Znakomity taktyk – dzięki swojemu doświadczeniu, które zdobył podczas wykonywania misji, Steve stał się genialnym taktykiem.

Biografia Edytuj

Zaburzone kontinuum Edytuj

Spotkanie z Wonder Woman

Steve został wysłany na drugą Temiskerę, aby odnaleźć i zabrać ze sobą Lois Lane. Na miejscu nie mógł się jednak skontaktować ani z nią, ani z ruchem oporu. Amazonki odnalazły mężczyznę i zaczęły o gonić, lecz ten nie dawał za wygrana. Dopiero gdy pojawiła się Wonder Woman, Trevor został złapany lassem prawdy. Kobieta zmusiła go do wyznania szczegółów swojej misji, a następnie udusiła go pętlą na szyi[1].

Występy Edytuj

Filmy animowane Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Przypisy Edytuj

Galeria Edytuj

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki