FANDOM

Tracy Trask – przestępczyni do wynajęcia, która wraz z bratem bliźniakiem nazywała się T&T. Wspólnie wstrzyknęli sobie Tytan, zmieniając się w niebezpieczne bestie.

Osobowość Edytuj

Tracy podobnie jak Terry wykazywała się sprytem i zaangażowaniem w prowadzonych działaniach. Dołączyli do Dwóch-Twarzy, gdzie z czasem zaczęli odczuwać potrzebę bycia kimś więcej. W związku z tym skradli zapasy wyłowionego z wód Tytanu i wstrzyknęli go sobie, szybko się uzależniając tylko po to, aby pokazać innym swoją siłę i wyższość nad nimi.

Moce i zdolności Edytuj

Moce Edytuj

  • Super siła – komórki Tracy po zażyciu sporej dawki Tytanu zmutowały, znacznie zwiększając jej siłę fizyczną.
  • Super wytrzymałość – podobnie stało się z wytrzymałością, która w obecnej formie potrafiła znieść nawet kule z glocka.

Zdolności Edytuj

  • Ekspert w walce wręcz – Tracy była niezwykle biegłą wojowniczką walki wręcz, a super siła tylko wzmocniła jej zdolności waleczne.

Biografia Edytuj

T&T zabijają ludzi Denta (Arkhamwersum)

Wybicie połowy ludzi Denta

Tracy i Terry pracowali w Gotham City jako przestępcy do wynajęcia, lecz z czasem dołączyli do gangu Dwóch-Twarzy, który przyjął ich z wielką chęcią z powodu ich „binarności”. Ich zadaniem była ochrona składu Tytanu odzyskanych z rzeki miasta, lecz rodzeństwo miało własne plany co do specyfiku. Wykorzystali podziemny bunkier do eksperymentowania z Tytanem, mutując i zwiększając swoje zdolności[1].

Zaraz po tym zdecydowali się przetestować siebie w walce i zabili połowę ludzi Dwóch-Twarzy, a jego samego poważnie zranili. Następnie przejęli ciężarówkę policyjną i wstrzyknęli sobie kolejną dawkę specyfiku, atakując ceremonię poświęconą remontowi ratusza. Rozróbę przerwał Batman, który z pomocą wybuchowego żelu osłabił przeciwników, podobnie jak zrobił z Jokerem. Przestępcy, zdając sobie sprawę, że nie mają szans, skontaktowali się ze swoim szefem, który uruchomił ładunki wybuchowe wszczepione w ciała dwójki. Eksplozja zniszczyła ratusz, a w jej wyniku zginęło około trzystu okolicznych mieszkańców. Wydarzenie to dało burmistrzowi Sharpowi swobodę w ogłoszeniu stanu wojennego w Gotham City, rozpoczynając budowę Arkham City, którego naczelnikiem ostatecznie został sam tajemniczy szef T&T – Hugo Strange[1].

Występy Edytuj

Komiksy Edytuj

  1. Batman: Arkham City: Tom 1 #1

Ciekawostki Edytuj

  • Pseudonim T&T używany przez Tracy i jej brata jest akronimem słowa TNT.

Galeria Edytuj

Przypisy Edytuj

  1. 1,0 1,1 Pierwszy zeszyt z pierwszego tomu komiksu „Batman: Arkham City” z 2011 roku.

Zobacz też Edytuj