FANDOM

Tula – jeden z żołnierzy wiernie służących Aquamanowi.

Osobowość Edytuj

Niewiele można powiedzieć o osobowości Tuli, jednak była ona odważną kobietą, która walczył w słusznej dla jej gatunku sprawie do samego końca. Wiedziała, jak się może potoczyć los jej misji, lecz mimo wszystko zgodziła się wziąć udział w niebezpiecznej wojnie.

Moce i zdolności Edytuj

Zdolności Edytuj

  • Zwiększona siła – Tula jak każdy Atlantyda posiada znacznie zwiększoną siłę, niezwykle różniącą się od zdolności przeciętnego człowieka.
  • Zwiększona wytrzymałość – Tula jak każdy Atlantyda posiada znacznie zwiększoną wytrzymałość, niezwykle różniącą się od zdolności przeciętnego człowieka.
  • Przetrwanie pod wodą – dzięki swojej niezwykłej budowie ciała i dostosowaniu do życia pod wodą, Tula jak każdy Atlantyda potrafi pływać i oddychać pod wodą.

Biografia Edytuj

Zaburzone kontinuum Edytuj

Ocean Master and his soliders attack Deathstroke Crew (The Flashpoint Paradox) (2).png

Atak piratów Deathstorke'a

Orm zabrał ze sobą znaczną część wojska Atlantydzkiego i zaatakował piratów Deathstroke'a, kiedy ci zbliżyli się do maszyny zagłady. Zabrała się z nim również Tula, która na pokładzie statku wyeliminowała wielu członków piratów. Obserwowała później zaciętą walkę Czarnej Manty, któremu udało się uśmiercić Deathstroke'a. Znacznie później stanęła wraz z innymi żołnierzami obok swego pana, dołączając do ostatniej bitwy dwóch gatunków[1].

Występy Edytuj

Filmy animowane Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Żaden aktor nie podłożył głosu Tuli.

Przypisy Edytuj

Galeria Edytuj

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki