FANDOM

Wonder Woman” – film wydany przy współpracy Warner Bros. i DC Comics, skupiający się na postaci Diany Prince. Amerykańska premiera będzie miała miejsce 25 maja 2017 roku, natomiast polska odbędzie się 2 czerwca 2017 roku.

Opis Edytuj

Zanim stała się Wonder Woman, na imię jej było Diana, księżniczka Amazonek, szkolona na niezwyciężonego wojownika, wychowana na odciętej od świata, cudownej wyspie. Kiedy jednak na wybrzeżu rozbił się amerykański pilot i opowiedział o wielkim konflikcie niszczącym świat, Diana postanowiła zostawić swój dom przekonana, że może powstrzymać niebezpieczeństwo. Walcząc w wojnie, która zakończy wszystkie wojny, Diana odkrywa swoją prawdziwą moc i swoje przeznaczenie[1].

Obsada Edytuj

Role główne

Role drugoplanowe

Ciekawostki Edytuj

  • Film ten otwiera planowo trylogię filmów o Wonder Woman.
  • Nicolas Winding Refn był zainteresowany wyreżyserowaniem filmu, gdyby to Christina Hendricks wcieliła się w rolę tytułowej bohaterki.
  • Rola Hippolity miała należeć do Nicole Kidman, lecz ta odmówiła zagrania bohaterki.
  • Producent filmu, Zack Snyder zagrał w nim jednocześnie rolę żołnierza walczącego podczas I Wojny Światowej.

Media Edytuj

Plakaty promocyjne Edytuj

Grafiki promocyjne Edytuj

Filmy Edytuj

Odniesienia Edytuj

  1. 1,0 1,1 Artykuł: „Wonder Woman: Gal Gadot, Robin Wright, Connie Nielsen first look” na stronie ew.com.
  2. Artykuł: „Emerging Star Gal Gadot Set To Play Wonder Woman In ‘Batman Vs. Superman’” na stronie deadline.com.
  3. Artykuł: „Chris Pine Closes Deal to Star Opposite Gal Gadot in ‘Wonder Woman’ (Exclusive)” na stronie thewrap.com.
  4. Artykuł: „Warner Bros. Casts Wonder Woman's Mother (Exclusive)” na stronie hollywoodreporter.com.
  5. Artykuł: „Etta Candy Spotted In Wonder Woman Set Photos” na stronie bleedingcool.com.

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki