FANDOM

Kiedyś chciałam uratować świat – jest taki piękny. Ale wtedy jeszcze mało wiedziałam, to przecież kraina magii i cudów, warta opieki za każdą cenę... Ale im bliżej się ją poznaje, tym wyraźniej widać ciemność, która ją dusi. A ludzie? Ludzie to zupełnie inna historia... Mierzenie się z prawdą jest o wiele trudniejsze, niż się zdaje. Boleśnie się o tym przekonałam... dawno, dawno temu. Teraz... nigdy nie będę taka, jak kiedyś...

Diana Prince

Wonder Woman” – film wydany przy współpracy Warner Bros. i DC Comics, skupiający się na postaci Diany Prince. Amerykańska premiera miała miejsce 25 maja 2017 roku, natomiast polska odbyła się 2 czerwca 2017 roku.

Opis Edytuj

Zanim stała się Wonder Woman, na imię jej było Diana, księżniczka Amazonek, szkolona na niezwyciężonego wojownika, wychowana na odciętej od świata, cudownej wyspie. Kiedy jednak na wybrzeżu rozbił się amerykański pilot i opowiedział o wielkim konflikcie niszczącym świat, Diana postanowiła zostawić swój dom przekonana, że może powstrzymać niebezpieczeństwo. Walcząc w wojnie, która zakończy wszystkie wojny, Diana odkrywa swoją prawdziwą moc i swoje przeznaczenie.

Scenariusz Edytuj

Obsada Edytuj

Role główne

Role drugoplanowe

Cytaty Edytuj

  • Diana Prince – Jesteś mężczyzną...
  • Steve Trevor – Tak, jestem... A co? Nie wyglądam?!
  • Steve Trevor – Witaj w pięknym Londynie!
  • Diana Prince – Jest obrzydliwy.
  • Steve Trevor – No, są gusta i guściki...

Ciekawostki Edytuj

  • Film ten otwiera planowo trylogię filmów o Wonder Woman.
  • Nicolas Winding Refn był zainteresowany wyreżyserowaniem filmu, gdyby to Christina Hendricks wcieliła się w rolę tytułowej bohaterki.
  • Rola Hippolity miała należeć do Nicole Kidman, lecz ta odmówiła zagrania bohaterki.
  • Producent filmu, Zack Snyder zagrał w nim jednocześnie rolę żołnierza walczącego podczas I Wojny Światowej.
  • Scena, w której Diana dostaje loda i chwali sprzedawcę odnosi się do podobnej sceny z filmu animowanego „Liga Sprawiedliwych: Wojna”.

Media Edytuj

Plakaty promocyjne Edytuj

Grafiki promocyjne Edytuj

Filmy Edytuj

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki