FANDOM

Mam to na końcu języka...Yo-Yo, „Zaburzone kontinuum

Yo-Yo – przestępczyni pracująca dla Jokera, która na jego zlecenie porwała sędziego Harvey'ego Denta.

Osobowość Edytuj

Yo-Yo podobnie jak Joker jest niezwykle szaloną i niezrównoważoną psychicznie osobą, gotową zrobić wszystko, aby osiągnąć własne cele. Posłusznie wykonuje cele Jokera, nie zwracając uwagi na to, ile ludzi będzie musiała przy tym zabić. Jest gotowa się poświęcić dla planów swojej szefowej.

Moce i zdolności Edytuj

Zdolności Edytuj

  • Ekspert w walce wręcz – Yo-Yo jest niezwykle biegłą wojowniczką walki wręcz, wystarczająco dobrą, aby położyć kilku przeciwników w niewielkim odstępie czasu.
  • Ekspert w walce bronią – Yo-Yo potrafi obsługiwać większość broni palnej, a także broni białej. Korzysta głównie z dwóch jojo, które w walce są niezwykle niebezpiecznymi urządzeniami.
  • Kondycja fizyczna – Yo-Yo regularnie angażuje się w intensywne ćwiczenia, dzięki czemu posiada niezwykłą kondycję fizyczną. Posiada też wielkie lekkoatletyczne zdolności.

Biografia Edytuj

Zaburzone kontinuum Edytuj

Yo-Yo resuce by Cyborg (3)

Ratunek ze strony Cyborga

Yo-Yo walczyła z Batmanem na dachu kasyna Wayne'a. Mściciel chciał się dowiedzieć od przestępczyni, gdzie Joker przetrzymuje sędziego Harvey'ego Denta. Dziewczyna jednak nie zamierzała tego wyjawiać i walczyła z Batmanem w walce, która przez dłuższy czas mogła zostać przez nią wygrana. Mężczyzna jednak się zdenerwował i postanowił zrzucić ją z dachu. Spadającą Yo-Yo uratował Cyborg i następnie ją aresztował. Yo-Yo, jak wszyscy mieszkańcy Ziemi, zginęła podczas wybuchu maszyny zagłady Aquamana[1].

Występy Edytuj

Filmy animowane Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Przypisy Edytuj

Galeria Edytuj

Zobacz też Edytuj